6 principes van online advertising

6 principes van online advertising
, Upstream
@marcoderksen

Wat werkt nu wel en niet op het gebied van online advertising? Een vraag waar veel online marketeers mee worstelen en waar ook steeds meer onderzoek naar wordt gedaan. Zo vind je bij Doubleclick’s Knowledge Central en MSN Advertising diverse onderzoeksrapporten op dit gebied.

Eerder deze week verwees Eduard de Wilde naar de presentatie Six Principles of Online Advertising (zip; 6 Mb) van Ignited Minds waarin de resultaten worden gepresenteerd van een recent onderzoek in de VS. De onderzoeksresultaten zijn gebaseerd op 100 online advertentiecampagnes en 300 interviews.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.