50% kinderen doet behoefte langs de weg

50% kinderen doet behoefte langs de weg

50% kinderen doet behoefte langs de wegIk blijf me verbazen over de onderzoeken die adverteerders laten uitvoeren. Na de Durex Global Sex Survey en het Glorix wc-onderzoek hebben we dan nu het nationaal Toly toiletgedrag onderzoek van Clean Seat Holland, de fabrikant van onder andere Toly WC-brildoekjes. Goed voor de PR van de adverteerder natuurlijk, maar dat er ook nog eens 10.000 mensen vrijwillig mee doen aan een dergelijk onderzoek kan er bij mij echt niet in.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.