Patrick de Laive & Bowlr 2010

Patrick de Laive & Bowlr 2010

Donderdag 28 januari 2010 was het in bowlingcentrum Knijn te Amsterdam tijd voor Bowlr (zie ook #bowlr op Twitter). Aan de drijvende kracht achter Bowlr -Patrick ‘The Next Web’ de Laive- de vraag hoe en waarom hij de interactieve industrie op deze manier bij elkaar brengt. Bowlr is simpelweg “het mooiste interactieve event van het jaar,” zegt De Laive. Is Bowlr definitief de aanleiding voor meer events in en met de interactieve industry? Kunnen we meer van dit soort happy media-events verwachten? En hoe zit het met de extra ingehuurde professionele Poolse bowlers? Onder andere de teams van Marketingfacts, Hyves, Microsoft, VPRO, Mobypicture, Tweedehands.nl, Marktplaats, E-sites kom langs in de film. Ze laten zien, niet alleen virtueel maar ook ‘in real life’ sterk zijn in sociale media.

De groene Marketingfacts t-shirts waren, zo is te zien in bovenstaand filmpje, niet helemaal in overeenstemming met de nieuwe huisstijl van M! Ze waren bewust zeeuwiergroen, naar het idee van shirtsponsor Petra de Boevere (@slijterijmeisje) van Slijterij de Vuurtoren.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.