Nieuwjaarsborrel IPAN-IAB-EMMA-VINEX online tuesday: ‘Jouw 2010 voorspelling?’ (Deel 1)

Nieuwjaarsborrel IPAN-IAB-EMMA-VINEX online tuesday: ‘Jouw 2010 voorspelling?’ (Deel 1)

Wat worden nu dé trends voor 2010. Wordt het een suf online jaartje of gaan we echt los met alles wat al jaren op stapel staat om echt door te breken. Het mag duidelijk zijn dat online accountable moet gaan worden. Gaat de sociale media zo sterk vervuild worden dat in 2010 en de waarde afneemt? Een harde shake-out in blogland? Conversiegerichtheid van online concepten? Hardere CPM voor displayads of alleen nog maar CPL? Hoe worden crossmediaal de budgetten verdeeld in 2010? Gaat mobiele marketing de massa eindelijk bereiken in 2010? Augmented reality breekt échte door? Het einde van Twitter en alleen nog maar geobased toepassingen met communicatiefuncties? Lenneke (AtMost.TV en voorheen RTL Nederland) vraagt naar “dé internettrend voor 2010” tijdens de IAB-IPAN-EMMA-VINEX & online tuesday borrel.

We zien onder andere de uitgesproken mening van trendwatcher Vincent Everts, de redactie van Quote, Ben van der Burg (Webads), Foursquare, Google-YouTube, Bas van de Haterd, 123People, EMMA-NL, Winemeetup,  Tessa (NextSpeaker) en meer online specialisten. Wat wordt volgens hen dé internettrend van 2010?


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 13 reacties op dit artikel

  • Jezus, wat een oeverloos gezwets zit erbij... Hoe laat was dit precies?

    geplaatst op
  • @Roy er komt blijkbaar ook nog een tweede deel (zie kop) ;-)

    geplaatst op
  • Was een mooie bijeenkomst, complimenten voor de organisatie en sponsors.

    geplaatst op
  • @bram hehe ja ook nog, nouja wie weet maakt dat alles goed!

    geplaatst op
  • Ik zie dat ik niets gemist heb...

    geplaatst op
  • @Joost: Ieder zijn meug, nietwaar ;)

    geplaatst op
  • En hoe zit het met die Pitchblink Webguide en Eguide?

    geplaatst op
  • @all niet zo zuur 2010 beginnen ;) Wees con-struc-tief ajb.
    Ik/ wij zijn benieuwd naar JULLIE 2010 voorspelling?

    Deel 2 gaat 14 januari 2010 live op http://www.marketingfacts.nl

    geplaatst op
  • @patrick Misschien zou je 2010 eens kritisch moeten beginnen en nog eens goed kijken naar bovenstaande video. "2010 wordt het jaar van de kwaliteit..." sorry hoor.

    geplaatst op
  • @ Phileas: Bedankt! We hebben ons best gedaan. Blij dat je het leuk vond.

    geplaatst op
  • @roy

    Mensen geven op een borrel voor de camera -vanuit hun eigen expertise en ervaringen- hun ongezouten mening. Of je het eens bent of niet, ik waardeer het wel. Een mening afbranden zonder zelf een mening te geven is natuurlijk erg gemakkelijk.

    Maarrr... als je A zegt ook B zeggen ;) : wat is JOUW mening-voorspelling voor 2010?

    geplaatst op
  • Wat een zure onzin weer. Gewoon een leuke luchtige video op een leuke borrel met leuke mensen die op zo een video de online wereld een gezicht geven.

    Ik tel de meningen uit de video :

    1 internet wordt harder
    2 minder naar kliks kijken en meer op de conversie gaan zitten
    3 goede internetconcepten komen uit alle delen van de wereld
    4 video online gaat nog meer groeien
    5 mobiele maketing gaat naar de massa

    Harstikke goede meningen Roy want het is waar!
    Neem nog een bak koffie en schrijf eens iets leuks.

    geplaatst op
  • @patrick dat mensen op een borrel hun ding zeggen is geen probleem. Dat jullie die kwats erin laten zitten is waar ik een opmerking over maak.
    mijn mening Die was er dus al tijdje terug ;)

    Overigens heb ik geen commentaar op de borrel of iets want daar was ik niet en ik heb leuke dingen gehoord, maar wat ik hier als verslag zie geeft, in mijn optiek, gewoon niet goed de borrel weer.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.