212Amsterdam binnen een week vol
Net zoals in New York en San Fransico lijkt 212Amsterdam ook een succes te worden. Binnen een week waren de beschikbare plaatsen gereserveerd. Ruim 60 mensen hebben zich ingeschreven. “Het aantal mensen overtreft onze verwachtingen. Ook de kwaliteit van de inschrijvers is hoog. Nu blijkt ook in de praktijk dat veel marketeers graag met hun collega’s de praktijk willen bespreken”, aldus iniatiefnemer Eikelenboom.
Hoe meet je de kwaliteit van de inschrijvers?
Goede vraag, daar moet Paul maar eens een antwoord op geven. Ik denk dat hij dat heeft gemeten adh van de complexiteit van de voornamen 🙂
De kwaliteit van de deelnemers heeft met name te maken met het bedrijf waar de personen werken. Je kunt mensen aantrekken van dsb of van ABN AMRO. Van de Aldi of van AH etc.
Ik geef de voorkeur aan A-merken en meet daar de kwaliteit van de inschrijvers aan af.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!