MEC in 10 minuten: Youssef Eddini (NOS) & Joris van Zoelen
Tijdens de eerste MEC in 10 Minuten van 2011 beloofde NOS CMO Youssef Eddini om aan het eind van 2011 een samenvattend interview te verzorgen met MEC voorzitter Joris van Zoelen. Samen met Van Zoelen blikt hij terug op 10 video’s met Nederlandse ondernemers en CMO’s. Van Zoelen gaat in op de drijfveren achter het MEC en de belangrijkste lessen van 2011.
Naast een helder beeld van de ‘bestaansreden’ van de organisatie, is ‘kwetsbaarheid’ volgens de MEC voorzitter van toenemend belang. Het ‘alwetende’ merk is steeds minder geloofwaardig. Juist ook het ‘niet weten’ en het durven stellen van vragen, maakt het merk écht, menselijk en toegankelijk. In het decor van de NOS Nieuwsstudio blikken Eddini en Van Zoelen tevens vooruit op de plannen van het MEC voor 2012.