#InstagramWalk020: een beeldverslag

7 oktober 2011, 07:09

Mocht u afgelopen zondag een groep mensen met een iPhone voor hun neus hebben gespot in Amsterdam, dan was dat hoogstwaarschijnlijk de #InstragramWalk020. Een verzameling van Nederlandse grootgebruikers van het fotoplatform Instagram. Zij kwamen op zondag in alle vroegte bij elkaar om ervaringen te delen en om online contacten in levenden lijve te ontmoeten. En om gezamenlijk een zorgvuldig uitgestippelde stadswandeling te lopen, geregisseerd door @puur, @roosvanvugt en @slindenhof. De wandeling werd ingeleid door een aantal sprekers die Instagram (semi)professioneel gebruiken. Kortom: een zeer bijzonder event, met goede hoop op een vervolg. Bij deze een sfeerverslag. Geheel in beeld. Uiteraard.

Amsterdam liet zich van zijn mooiste kant zien, dus de aanwezigen klikten er vrolijk op los. Het totale resultaat (>700 foto’s) is hier te bewonderen. Ik heb een poging gedaan de veertig mooiste foto’s er uit te selecteren. Een hele opgave op zich. Niet mee eens? Laat het gerust weten in de comments!

Joost Geurtsen
Creatief Crossmedia bij Endemol Nederland

Business Development @ Endemol NL | Creatief Strateeg | Social Media / Crossmedia specialist | Branded Content | TV 2.0 | Blogger | Spreker | Religieus Humanist

Categorie
Tags

5 Reacties

    RoosvanVugt

    gelijk komt die ochtend weer terug. En onwijs gaaf dat andere steden (oa #050 #070 en #030) dit nu ook gaan doen!


    7 oktober 2011 om 07:27
    Michiel Berkhof

    Leuk om terug te zien. Tnx Joost!


    8 oktober 2011 om 19:02
    Jojanneke van den Bosch

    He-le-maal de bom! 🙂 #kudos


    11 oktober 2011 om 07:03
    Hans Erkelens

    Het is je gelukt om de 40 fraaiste beelden tot een geheel te maken! Klasse.


    11 oktober 2011 om 07:33
    jpkoole

    Dat is dan weer een voordeel van het feit dat je een week lang geen blogs hebt gelezen: deze leuke post tegenkomen op zondagavond. Wat een fraaie foto’s allemaal! Was een topdag!


    16 oktober 2011 om 17:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief