Mobile Monday Amsterdam stopt ermee

27 april 2011, 08:15

Als redelijk trouwe volger/bezoeker/mediapartner technologie-enthousiast doet het toch een beetje pijn om een e-mail te krijgen namens de inspirerende mensen van team #momoams met het nieuws dat de koek op is. Mobile Monday Amsterdam stopt. Over een maand is de laatste momo, en dat zal de komende jaren de laatste blijven. Het team heeft het idee dicht bij de bestemming te zijn waar MobileMonday ooit voor bedacht is/was. “Now, mobile is mainstream and you, one of our early adopters, have a better view on the road ahead,” schrijft @samwarnaars in de mail, hier de blogpost. Vanuit Marketingfacts kan ik alleen maar zeggen: 1000x dank naar Yuri, Martijn, Sam, Marc, Maarten, en Maarten & Raimo. R.E.S.P.E.C.T. Voor de inspiratie, het enthousiasme, en alle mooie ontmoetingen.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Rommert

    Jammer maar misschien ook wel weer een kans? Voor bijvoorbeeld de nieuwe DDMA email council om de maandag om te toveren in de eMail Monday. Dus wat denk je Straathof? 🙂


    1 mei 2011 om 20:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!