• Mobile
    wordt gesponsord door

Nielsen: Mobile youth around the world

Nielsen: Mobile youth around the world

De mobiele telefoon speelt een steeds belangrijker rol in ons leven. M-commere, F-commerce, sneller smartphones, het delen van je locatie, mobiel inchecken en lbs-marketing: de ontwikkelingen gaan hard. Vooral bij de jeugd van nu, die met de telefoon in de broekzak opgroeit als een ‘connected’ generatie. Nielsen onderzocht in ‘Mobile Youth Around the World’ (NL niet meegenomen dat is jammer) hoe jongeren anno nu de mobiele telefoon gebruiken, welke ze gebruiken, hoe het zit met het data- en mobiel internetgebruik.

Het rapport biedt, ondersteund met kekke graphics zoals we dat van Nielsen gewend zijn, interessante inzichten voor marketeers in een generatie beslissers en consumenten die eraan zit te komen. In het rapport vind je data van jongeren uit Brazilie, Rusland, India, China, Vietnam, Duitsland, U.S., U.K., Spanje en Italië. Uit de inleiding:

“Usage patterns vary greatly among youth throughout the world, demonstrating how culture, economy and age can all play a large part in mobile behavior. These factors affect device selection, payment and usage. Understanding whether behaviors are a function of age or other environmental factors can help marketers communicate more effectively with this key demographic through mobile services and devices.”

Datagebruik

Redenen voor gebruik

Gebruik mobiel internet

Smartphone vs Feature phone


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.