Online Tuesday #12: Music Everywhere (Foto’s)

13 oktober 2010, 05:28

Radinck van Vollenhoven (sales director NL Spotify, @radinck), Gilles de Smit (oprichter 22tracks, @diegozer) en Niels Aalberts (ex-management Kyteman, @ehpo) hadden het gisteren in een stampvol Felix Meritis tijdens #onlinetuesday voor het zeggen over het thema: Music Everywhere. Doelstelling van de avond was een kijkje in de keuken van voorlopers in de digitale muziekindustrie. Welke vernieuwende ideeën kunnen inspiratie zijn voor de online business. Hoe verdienen ze geld bij Spotify, en hoe werd Kyteman zo groot met een marketingbudget van nog geen zestig euro? Hieronder de foto’s gemaakt door Jöran Maaswinkel van DailyM (@jeeem):

Tweets en moby’s over deze editie van online tuesday zijn terug te lezen via het online tuesday backchannel van Mobypicture. Je kunt natuurlijk ook een Twitter-search doen met de hashtag #onlinetuesday. De volgende editie van online tuesday is op dinsdag 9 november 2010. Ben je nog geen lid van de MeetUp en wil je je aanmelden als de RSVP’s open gaan, meld je dan hier aan. Videomateriaal en presentaties volgen later.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

5 Reacties

    DannyK22

    Matthijs,

    Ik weet dat Online Tuesday 1 jaar bestond, nog gefeliciteerd, maar was dit niet #10 ipv #12?

    De foto’s zien er goed uit. Komen de presentaties ook online of ..?


    13 oktober 2010 om 07:03
    Phileas

    fantastische en goed gemeleerde opkomst maakt van online tuesday een blijvertje. na een jaar lang events een bewezen platform wat dat aan gaat. maar koester die grote aanhang en wees daarom wat kritischer op de inhoud. bij de q&a ontstond er diepgang, maar dan heb je al wel een dik uur zitten luisteren. tis niet heel makkelijk heel diep te gaan, maar iets minder cijfers en meer praktische ‘best practices’. liever het hoe, dan het waarom of wat.


    13 oktober 2010 om 08:09
    mgvandenbroek

    @phileasfox: Dank, dat geluid heb ik meer gehoord dus daar gaan we zeker wat mee doen. Na een jaar staat er wat moois, maar wij blijven zeker kritisch op onszelf.

    @IamBlog: Ik heb zelfs de Kodak laten meesnorren, die komen er ook nog aan, ergens vandaag.

    @elskamp: Drop jij hier ook de link van je verslag?


    13 oktober 2010 om 08:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!