Win een van de 25 toegangskaarten voor lancering Social Media Monitor 3
Eerder hebben we op Marketingfacts aangekondigd dat we zijn gestart met het onderzoek naar de derde editie van de Social Media Monitor. De Social Media Monitor is een onafhankelijk onderzoek naar de inzet en het succes van de top 100 Nederlandse adverteerders (bron: Nielsen) op social media. We beoordelen de inzet van social media door merken op de factoren aanwezigheid, content, authenticiteit, activiteit en interactiviteit. Het onderzoek onder de top 100 merken naar hun inzet van social media hebben we inmiddels afgerond en op 26 augustus aanstaande presenteren we de resultaten van de Social Media Monitor 3 in TrouwAmsterdam.
Uit de resultaten van de eerste editie (maart 2009) van de Social Media Monitor bleek slechts 14 procent van de Nederlandse merken structureel aanwezig in social media. Een half jaar later, ten tijde van de tweede editie (oktober 2009) was dit percentage gestegen naar 35 procent, maar toonde de merken een gebrek aan interactie. Nu ten tijde van de derde editie blijkt dit percentage weer toegenomen. Ook is het percentage merken dat hun aanwezigheid heeft geverifieerd fors gestegen. Alle voortekenen dus voor een interessante presentatie.
Win kaarten voor de presentatie van de Social Media Monitor 3
Ben jij benieuwd naar hoe merken nu succesvol zijn in social media? Op 26 augustus worden hun ervaringen met jou gedeeld tijdens een inspirerende sessie in TrouwAmsterdam. De middag is gevuld met presentaties van grote namen zoals Hyves, YouTube, NS en Koninklijke Marine. Blogger van het Jaar Ernst-Jan Pfauth treedt op als dagvoorzitter. Meer informatie over locatie, tijd en programma lees je op socialmediamonitor.nl.
Social Embassy geeft vijfentwintig toegangskaarten weg aan bezoekers van Marketingfacts. Wil je in aanmerking komen voor één van deze toegangskaarten stuur dan een e-mail naar {encode=”nicole@mediaembassy.nl” title=”nicole@mediaembassy.nl”}.