Bazaarvoice: Social Commerce Trends Report

Bazaarvoice: Social Commerce Trends Report

BazaarVoice (zelf actief in de wereld van social commerce) houdt ieder jaar een summit waar ze denkers, doeners en bedrijven en personen actief in de wereld van social media en e-commerce bij elkaar brengen. Een congres over waar we staan met social commerce, over welke rollen bedrijven kunnen innemen, de verhouding tussen producent en consument, over digital milennials die de boel overhoop halen en over waar het naartoe gaat met bijdragen van onder andere Douglas Rushkoff. BazaarVoice maakte zelf een samenvatting van de dag: dat rapport hebben ze het Social Commerce Trends Report genoemd en je vindt het hieronder:

Waar gaat het heen?

Hoe ziet social commerce er over een jaar uit? Uiteraard gaat het om ‘a moment in time’. Op naar de volgende social commerce summit:

“The third annual Social Commerce Summit lets us look back over the years to see the true evolution of social commerce. Two years ago, topics revolved mostly around retail and customer ratings. Today’s brands are taking social commerce – including all social interactions with consumers – seriously. Companies are learning to relate and act more as people, breaking down inauthentic walls of “marketing-speak.” And they’re experimenting and building best practices along the way. The 2010 Social Commerce Summit reflects a moment in time. We’ll keep you posted on what continues to evolve.”


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Interessant artikel. Vanuit Mopinion merken we ook dat bedrijven steeds meer inzetten op social commerce. Goede ontwikkeling.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.