Marketingfacts Powertalks 10: Online PR (Jan Willem Alphenaar - PowerPR)

Marketingfacts Powertalks 10: Online PR (Jan Willem Alphenaar - PowerPR)

Ook aan PR is de Web 2.0 revolutie niet voorbij gegaan. Maar dat een goede PR nog altijd erg belangrijk is blijkt wel uit de voorbeelden waarbij het goed mis is gegaan. BP, om er maar één te noemen. Wat is er in essentie veranderd? En hoe moet je er als bedrijf, merk, product nu je online PR voeren? Jan Willem Alphenaar (PowerPR) zet in zijn presentatie PR 1.0 en PR 2.0 naast elkaar.  Jan Willem gaf deze presentatie tijden de Nationale Marketingdag in Nieuwegein.

Presentatie Jan Willem Alphenaar


Slides Jan Willem Alphenaar



Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Mooi overzicht van alle beschikbare middelen! Mocht je nog meer PR 2.0 tools zoeken, op http://www.pr-hamster.com is een uitgebreid overzicht te vinden.

    Ik ben (uiteraard ;)) wel benieuwd waarom je van mening bent dat social media releases nog niet werken. De resultaten van de social media release die je in de presentatie laat zien worden namelijk in een slideshare van Remco Janssen uitgebreid toegelicht (http://slidesha.re/cnPVtO, met name slide 18), en daaruit maak ik op dat het in dat geval toch wel goed gewerkt heeft. Kun je dat iets verder toelichten?

    geplaatst op
  • @sborsje, sorry voor de late reactie. Ik wist niet eens dat deze video online stond :)

    Ik bedoelde eigenlijk meer dat Social Media Releases nog niet veel gebruikt worden en als ze al gebruikt worden zijn ze nog niet optimaal ingevuld.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.