NMD2010-interview met Maarten Verkoren

NMD2010-interview met Maarten Verkoren

Tijdens NMD 2010, gisteren in het NBC in Nieuwegein, maakte Ronnie Overgoor met BlueShots en Sanoma Digital verschillende interviews met de keynote-sprekers. Maarten Verkoren (@verkoren op Twitter) schoof ook bij hem aan. 

Verkoren was eerder werkzaam bij Thomas Cook en Zonnet/Versatel/Tele2 en is nu bij The Walt Disney Company verantwoordelijk voor de marketingcampagnes van de nieuwe releases van Walt Disney Studios Home Entertainment en de social media en interactieve marketing strategie.

Recente campagnes die Verkoren uitvoerde waren The Princess and the Frog, Up, Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (bekend van de Albert Heijn Disney Weken), Bolt, Wall-E en Ratatouille. Een gesprek over de inzet van Twitter bij Walt Disney, over familietijd en over het toevoegen van waarde aan het leven van mensen, over Spotify en over on demand televisie kijken.

Disclaimer: Dit is een artikel uit 2010. De video van het interview staat niet meer online. Maarten Verkoren werkt inmiddels niet meer bij Disney.

Credits afbeelding: Maarten Verkoren, licentie: CC0 (Publiek domein)

Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.