Aad Ouborg en de (emotie) marketing van de toekomst

Aad Ouborg en de (emotie) marketing van de toekomst
, KBIRI
@kbiri

Aad Ouborg de man die marketing ademt. Hij en zijn merken (Princess & Babyliss) zijn er door groot geworden: het toepassen van onconventionele marketing manieren binnen zijn bedrijf. Denk alleen al aan de manier hoe hij met witte hockeysticks behoorlijk wat rumoer maakte rondom zijn merk. Emotie marketing is wat volgens hem het belangrijkst: een paar honderd man meenemen als er in het buitenland een speciale show staat te gebeuren. In die groep die hij meeneemt vind je naast vaste medewerkers ook zijn familie, maar ook de familie van zijn beste klanten. Hieronder een interview:

Persoonlijk dig ik zijn stijl wel, een entrepreneur in hart en nieren iemand die omdat het niet anders kon zelf aan de marketing ging en zo meerdere awards en erkenningen binnen haalde voor zijn marketing technieken. Note: dit is een preview van het volledige interview dat ik met hem had.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.