Enquête: Vindbaarheid en conversie van webwinkels

Enquête: Vindbaarheid en conversie van webwinkels

In samenwerking met Twinkle Magazine voert René Stuifzand, werkzaam bij Traffic4u, een onderzoek uit naar de vindbaarheid en conversies van webwinkels. Doel van het onderzoek is het vinden van effectieve manieren om zoveel mogelijk relevante bezoekers te trekken en bestellingen te genereren.

Hulp gevraagd!
In het kader van dit onderzoek voerde Stuifzand diverse gesprekken met webmarketingdeskundigen en conversie-experts. Op basis van deze interviews stelde hij een enquête op.

Ben jij webwinkelier of beheerder van een webshop? Of ben je binnen je organisatie verantwoordelijk voor de optimalisatie van een webwinkel? Dan willen we je vriendelijk verzoeken om in slechts 5 minuten onderstaande enquête in te vullen. Als dank voor je tijd ontvang je de onderzoeksresultaten in je mailbox.

Naar de enquête >>

Uiteraard worden je gegevens strikt vertrouwelijk behandeld en zullen we ook een samenvatting van de resultaten publiceren op Marketingfacts.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Hi,

    Ik zou deze enquete erg graag in willen vullen! Helaas kan dit niet... Zou je mij de vragen per mail toe kunnen sturen?

    Groetjes Anna

    geplaatst op
  • hi,

    zou je mij deze enquete kunnen doorsturen? Ik kan deze namelijk goed gebruiken voor mijn onderzoek.

    mvg,

    Rens H,.

    geplaatst op
  • Goedemiddag,

    Is deze enquete nog beschikbaar? Ik kan deze namelijk erg goed gebruiken voor mijn onderzoek voor school.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Robin

    geplaatst op
  • Hoi Remi, Ik ben benieuwd naar de resultaten van de enquete. Mag ik deze ontvangen?

    geplaatst op
  • Beste VanHunnik,

    Het onderzoek is inmiddels al 3 jaar oud, dus wellicht niet meer helemaal up-to-date. Maar mocht je alsnog interesse hebben dan raad ik je aan om even contact op te nemen met Rene Stuifzand.

    Hij heeft het onderzoek destijds uitgevoerd.

    Gr Remi

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.