Enquête: Vindbaarheid en conversie van webwinkels
In samenwerking met Twinkle Magazine voert René Stuifzand, werkzaam bij Traffic4u, een onderzoek uit naar de vindbaarheid en conversies van webwinkels. Doel van het onderzoek is het vinden van effectieve manieren om zoveel mogelijk relevante bezoekers te trekken en bestellingen te genereren.
Hulp gevraagd!
In het kader van dit onderzoek voerde Stuifzand diverse gesprekken met webmarketingdeskundigen en conversie-experts. Op basis van deze interviews stelde hij een enquête op.
Ben jij webwinkelier of beheerder van een webshop? Of ben je binnen je organisatie verantwoordelijk voor de optimalisatie van een webwinkel? Dan willen we je vriendelijk verzoeken om in slechts 5 minuten onderstaande enquête in te vullen. Als dank voor je tijd ontvang je de onderzoeksresultaten in je mailbox.
Uiteraard worden je gegevens strikt vertrouwelijk behandeld en zullen we ook een samenvatting van de resultaten publiceren op Marketingfacts.
Hi,
Ik zou deze enquete erg graag in willen vullen! Helaas kan dit niet… Zou je mij de vragen per mail toe kunnen sturen?
Groetjes Anna
hi,
zou je mij deze enquete kunnen doorsturen? Ik kan deze namelijk goed gebruiken voor mijn onderzoek.
mvg,
Rens H,.
Goedemiddag,
Is deze enquete nog beschikbaar? Ik kan deze namelijk erg goed gebruiken voor mijn onderzoek voor school.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Robin
Hoi Remi, Ik ben benieuwd naar de resultaten van de enquete. Mag ik deze ontvangen?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!