Energize SparkCast 25 - Interview Jim Sterne

Energize SparkCast 25 - Interview Jim Sterne

Hoe profiteer je maximaal van web analytics? En zijn maatstaven als unieke bezoekers en banner impressies nog wel van deze tijd? Ligt de toekomst niet in verdiende media en de nieuwe social metrics? De antwoorden krijg je in deze SparkCast van Jim Sterne, CEO Target Marketing van Web and Social Media Metrics. Begin april publiceerde de web analytics goeroe zijn nieuwe boek Social Media Metrics. Ik interviewde Jim Sterne tijdens een Web Analytics Association bijeenkomst in Amsterdam. In de podcast gaat Sterne ook uitgebreid in op social media metrics. De invloed van social media is lastiger, maar heel interessant om te meten. Hoeveel mensen plaatsen bijvoorbeeld je app op Facebook, wat is de tweet reach van je boodschap? Interessante vragen. BELUISTER de SparkCast (mp3).

In het -Engelstalige- gesprek o.a. de volgende onderwerpen: 

1. Jim’s visie op web analytics?
2. Hoe start je vandaag nog met slim meten & verbeteren?
3. Het belang en de toekomst van social media metrics
4. Nieuwe maatstaven om de effectiviteit van social campagnes te meten

Binnenkort verschijnt een uitgebreid artikel over het interview met Jim in MarketingRSLT.

Alle SparkCast zijn ook te downloaden via iTunes. Je kunt je gratis abonneren voor de podcast feed. Vind je deze podcasts waardevol? Goed nieuws. Zeer binnenkort komt een iPhone app uit met alle SparkCasts, die ik de afgelopen 2,5 jaar heb opgenomen. Handig, voor in de file :-)


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.