Doe mee aan het grote Marketing Trendonderzoek van Berenschot

22 april 2010, 02:58

In samenwerking met MarketingTribune voert Berenschot dit jaar voor de zevende keer alweer het Grote Marketing Trend Onderzoek uit. Op 7 juni ligt de Marketing Tribune met de uitkomsten in de schappen en bussen. En tijdens de Nationale Marketingdag (17 juni, inschrijven kan hier) worden de uitkomsten andermaal gepresenteerd. Doel van het onderzoek is om een breder zicht te krijgen en te geven op wat er nu echt toe doet volgens de marketingprofessionals, de externe voelsprieten van de organisatie. Het onderzoek neemt enkele minuten in beslag; klik hier voor de ONLINE VRAGENLIJST. Onder de deelnemers worden de volgende kekke prijzen verloot:

  • 30 boeken ‘Marketing management, de essentie (versie 2010)
  • 10 jaarabonnementen op MarketingTribune
  • 10 gratis sessies MSN (Marketing Strategy Network) powered by PIM

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!