Brandende Zaken: Duncan Stutterheim

5 maart 2010, 07:30

Voor Brandende Zaken – het Marketingfacts/MarketingTribune programma over merk en marketing (zie ook deel 1 en deel 2) – spraken Egbert Jan van Bel en ondergetekende met Sensation-grondlegger Duncan Stutterheim. Op de heilige grond van de Amsterdam Arena, met het dak dicht en toch bij -3 graden. Een gesprek over Duncan Stutterheim als merk, over de toekomst van Sensation en over zijn principes en dromen. Brandende Zaken presenteert zo’n 4 keer per jaar een vakmens in de spotlights. Nu te lezen in de jongste MarketingTribune. Hieronder het video-interview:

Duncan Stutterheim:

“Ik organiseer al 18 jaar feesten. Ik ben nu 39, heb kinderen. Dan ga je anders denken. Over de inhoud van je product. Maar ook over het effect daarvan. Ik zorg voor integratie. Dat heb ik gemerkt, ik voel dat zo. Bij onze feesten gaat een Marokkaan met een Nederlander naar bed. Iedereen is gelijk. We delen de muziek. Het plezier. Dansen. Zo doe je iets met integratie. Zo help je mensen om samen te zijn.”

Joris van Zoelen
Co-Founder, Managing Partner, Identiteitsstrateeg bij Synergie | identiteits- en merkstrategie

Co-founder van Synergie in 1995. Synergie is een strategisch adviesbureau dat organisaties helpt een merk te worden en blijven. Wij ontwikkelen marktstrategieën vanuit organisatie en ondersteunen bij het doorleven. Identiteit is altijd ons uitgangspunt omdat organisaties met gedeelde ambities hun categorie verslaan. Het bureau maakt onderdeel uit van Central Park - Group for Growth. Joris is mede-oprichter van Central Park, waarvan ook Mantion - bureau voor ondernemingsstrategie en -cultuur, Brand Republic (reclamebureau in Utrecht en Alkmaar) en Pure Activatie onderdeel zijn. In zijn vrije tijd is hij actief met De Nederlandse Wijnwinkel: de eerste online winkel met alleen Nederlandse wijnen. Voormalig voorzitter van Pragma en Nima Communicatie. Voorzitter van het MEC, voorzitter van Creative Connection en juryvoorzitter van CCB. Spreker en publicist, onder andere voor MEC in 10 Minuten op MarketingFacts en MarketingTribune.

Categorie
Tags

1 Reactie

    rinus

    Integratie is per definitie Sensatie.


    5 maart 2010 om 09:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!