De behoefte aan content - Een onderzoek

De behoefte aan content - Een onderzoek

Zo door het jaar heen bezoek ik aardig wat congressen, seminars en andere evenementen. Veelal op het gebied van Web 2.0, Sociale Media en Marketing, deze laatste vooral gericht op de farma industrie. Het valt me nog altijd op hoe weinig content er gedeeld wordt na een dergelijk evenement. Een enkele keer krijg je als deelnemer de dia’s van de presentaties toegestuurd als pdf, soms kun je de presentaties, al dan niet in audio of video, na het evenement downloaden, maar meestal blijft er weinig meer over dan een Twitterstream of je eigen krabbels. Terwijl er toch vaak zulke interessante verhalen worden verteld, die je nog wel eens een keer terug zou willen horen. En dan heb ik het nog niet eens over de behoefte van diegenen die niet aanwezig konden zijn. Graag zou ik omtrent dit onderwerp jullie mening willen weten. Ga hier direct naar de enquête, hieronder meer uitleg:

Wij zijn bij DigiRedo een onderzoek gestart naar de behoefte van congresbezoekers naar het verkrijgen van presentaties na afloop van een evenement (bijv. in pdf, audio/video recordings etc.). Dit onderzoek wordt internationaal gehouden, vandaar dat deze in het Engels is opgesteld. Als dank voor jullie deelname geven wij 10 Amazon giftcards weg ter waarde van €20. Je kunt via deze link bij de enquête komen. Het invullen duurt ongeveer 5 minuten. Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie medewerking.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Heel slecht als het niet gebeurt. Of als video wordt geschoten, maar alleen voor intern gebruik. Vaak vragen mensen visitekaartjes en dan krijg je vervolgens wel je presentatie gemaild, maar ook daarna nog veel spam...

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.