Heineken wint Gouden Loeki met Walk-in Fridge

Heineken wint Gouden Loeki met Walk-in Fridge

{title}Het Nederlands publiek heeft vrijdagavond tijdens de 15e Ster Gouden Loeki-verkiezing de commercial ‘Walk-in Fridge’ van Heineken gekozen tot de beste televisiecommercial van 2009. Dat meldde de STER dit weekend in een persbericht. Heineken was al vaker genomineerd maar heeft nog nooit de Ster Gouden Loeki gewonnen. De commercial ‘Walk-in Fridge’ werd speciaal voor de Nederlandse markt gemaakt maar is vanwege het grote succes inmiddels wereldwijd uitgezonden. Humor in reclame blijkt dit jaar heel succesvol. De Ster Gouden Loeki Top 5 van 2009 bestaat louter uit grappige commercials:

  1. Heineken met ‘Walk-in Fridge’ (TBWA\Neboko)
  2. Brand met ‘Limburg’ (TBWA\Neboko)
  3. Beter Horen met ‘Suarez’ (N=5)
  4. Bol.com met ‘Zak van Sinterklaas’ (Etcetera)
  5. Hi met ‘Pokkie Foetsie’ (FHV-BBDO)

Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.