Marjolijn Kamphuis en Mathys van Abbe winnen Adwards

Marjolijn Kamphuis en Mathys van Abbe winnen Adwards

{title}

Hij is de founder van Mobypicture. Zij is de oprichter van DutchCowgirls. Hij maakt met Mobypicture een enorme groei door, waarover later vandaag meer in een interview. Zij werkte voor MTV en gaat nu social met G-Star. Zij is de online mediavrouw van het jaar. Hij is de online mediaman van het jaar. Dat werd gisteren bekend gemaakt op het IAB-jaarcongres Interact2009, tijdens de feestelijke uitreiking van de Adwards.

Foto: Henk Jan Winkeldermaat


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • Marjolijn en Mathys, nogmaals gefeliciteerd!

    Vergeet ook niet naar de fantastische foto's van Henk Jan Winkeldermaat te bekijken:
    http://www.flickr.com/photos/eventbranche/sets/72157622875028190/

    geplaatst op
  • Persbericht:

    Winnaars Adwards bekend

    Online media man en media vrouw van 2009 vieren overwinning in Het Sieraad in Amsterdam

    Haarlem, 26 november 2009 – De winnaars van de Adwards zijn bekend. Op woensdag 25 november werden de prijzen aan Mathys van Abbe van Mobypicture en Marjolijn Kamphuis van G-Star/DutchCowgirls uitgereikt. De uitreiking vond plaats tijdens Interact, het jaarlijkse congres van het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB). Beide winnaars zijn gekozen uit de drie mannelijke en drie vrouwelijke finalisten met de meeste publieksstemmen. Deze award is een erkenning van de meest innovatieve en invloedrijke man en vrouw uit de online mediawereld. De Adwards worden gepresenteerd door Hi-media & AdLINK in samenwerking met het IAB en de Online Marketing Group (OMG).

    De Adward is een jaarlijkse erkenning voor de man en vrouw die een bovengemiddelde bijdrage hebben geleverd aan de professionalisering van de online media-industrie. De winnaars combineren een eigen visie op het vak met een organisatorische achtergrond, zoals het opbouwen van een digitale bureaugroep. Ook resultaatgerichtheid, bijvoorbeeld aan de hand van campagnes die de meerwaarde van online media onderstrepen, en ondernemerschap zijn criteria waaraan de winnaar moet voldoen.

    In 2006 nam AdLINK Media het initiatief voor deze awards. De jury bestaat uit Roderick den Daas (directeur van het IAB), René Zeedijk (managing director Hi-media en AdLINK Media), Rebecca Rijnders (managing director van Emerce), Paul Molenaar (eigenaar en medeoprichter van BNS) en Edwin Basten (algemeen directeur van de Online Media Group). Winnende media mannen en –vrouwen uit voorgaande jaren waren: Stephan Fellinger van onder andere de SpinAwards, Annemiek Verhagen van Tapps, Raymond Spanjer van Hyves en Heleen van Oord van DQ&A.

    geplaatst op
  • Ben fan van jullie allebei en dus erg blij dat jullie de winnaars zijn. Gefeliciteerd :)

    geplaatst op
  • Mooie winnaars. Dit zijn de internetkoning en internetkoningin van de toekomst!!

    geplaatst op
  • @Anna-maria: jij maakt er helemaal een sprookje van ;-)

    geplaatst op
  • Thanks!
    Mooie award, nu doorpakken :)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.