Iedereen mobiel op Qlimax
Soms heb je aan een foto genoeg om een verhaal te vertellen. Heb zelf het gevoel dat bovenstaande foto via Bart Fussel (RapidSugar) niet al teveel toelichting nodig heeft. Super, wat een tijdsbeeld. Foto genomen op Qlimax.
Soms heb je aan een foto genoeg om een verhaal te vertellen. Heb zelf het gevoel dat bovenstaande foto via Bart Fussel (RapidSugar) niet al teveel toelichting nodig heeft. Super, wat een tijdsbeeld. Foto genomen op Qlimax.
Het is zeker niet mijn foto! Ik was op Qlimax voor Eristoff (Bacardi) en kreeg de foto’s via hen. Wilde de massa met schermpjes gebruiken voor mijn presentaties. Had hem op mn twitter gezet, maar wist niet dat Matthijs m hier ging neerzetten! Foto’s zijn dus van Q-dance! Ik zoek via via nog even de naam van de fotograaf!
Bij Sensation zelfde verhaal.
Waar niet eigenlijk
@Bart: Mijn voorgevoel had me al “via” in plaats van “van” doen gebruiken. We trekken het uiteraard recht als de fotograaf bekend is. Die kan er trouwens ook nog bezwaar tegen maken, trouwens, dat zullen we uiteraard respecteren.
De foto is door Ibo Orgut gemaakt.
hey, dat is toch één van de grote mensen achter Qlimax?
Ibo? Grote man achter Q? Dat is Wouter T. toch! Lijkt hier wel partyflock trouwens?
Ben ik de enige, die het ook een beetje sneu vindt, dat je bij een live optreden toch nog bezig bent met media? Ik moet denken aan al die zielige Megabytes van korrelige en ranzige telefoonfoto’s, die eenzaam nooit meer bekeken zullen worden, omdat “je had er bij moeten zijn om het goed te zien” argument.
@Arne
Nee hoor, heel herkenbaar. In plaats van het moment te genieten ben je bezig met de conservering ervan. Zeker met filmpjes van vaak belabberde kwaliteit, geen mens die daar ooit nog naar kijkt.
Ben er achter wie de fotograven zijn. Rutger Geerling, Heidie Duteweert, Kevin Verkruijsen en Alex van Oostrum hebben voor Q foto’s genomen. Deze is waarschijnlijk van Rutger (staat in bestandsnaam).
@Michel Mooie foto! Het lijkt wel of er nu meer schermpjes zijn dan toen 😉
@Arne @Justin Ik herken het ook. Maar het “deel” gevoel is toch erg groot bij jongeren. Veel van mijn foto’s op mobypicture worden toch vaak tussen de 50 en 100 x bekeken binnen 1 a 2 dagen.
@Michel H Precies mijn idee, en kijk eens een stadionconcert van 10 jaar terug, dan zie je ook permanent honderden flitsers afgaan.
de één plaatst twitpics van zijn avondmaal, de ander van een grappig stripje in de krant, de ander van een feest waar ze zijn geweest. Het gaat er toch gewoon om dat je iets wilt delen, zoals Bart zegt. En dat gaat tegenwoordig zo makkelijk 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!