Viral Friday: Drunk Pole Dancing Gone Wrong

Viral Friday: Drunk Pole Dancing Gone Wrong
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur 'm naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Drunk Pole Dancing Gone Wrong. Vorig jaar startte Heineken haar eerste wereldwijde campagne over 'verantwoord alcoholgebruik', en dit jaar heeft de campagne een vervolg gekregen. Op plek 2, AFace-Off With A Deadly Predator. Paul Nicklen is fotograaf voor, onder andere, National Geographic en kwam oog in oog te staan met een enorme Zeeluipaard. Pigeon: Impossible maakt de top 3 deze week compleet. Na bijna 5 jaar is schrijver/regisseur Lucas Martell eindelijk klaar met zijn eerste animatie.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.