Viral Friday: Drunk Pole Dancing Gone Wrong

20 november 2009, 10:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Drunk Pole Dancing Gone Wrong. Vorig jaar startte Heineken haar eerste wereldwijde campagne over ‘verantwoord alcoholgebruik’, en dit jaar heeft de campagne een vervolg gekregen. Op plek 2, AFace-Off With A Deadly Predator. Paul Nicklen is fotograaf voor, onder andere, National Geographic en kwam oog in oog te staan met een enorme Zeeluipaard. Pigeon: Impossible maakt de top 3 deze week compleet. Na bijna 5 jaar is schrijver/regisseur Lucas Martell eindelijk klaar met zijn eerste animatie.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.

Kim Bosman
SocialMedia8 bij SocialMedia8

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!