Vodafone Campagne: Blackberry Hideout

Vodafone Campagne: Blackberry Hideout

{title}

Een tijdje terug hoorde ik ergens (ik weet het echt niet meer) iemand een verhaal vertellen over het gegeven, dat de iPhone onder jongeren alweer uit is, en dat je nu toch echt de Blackberry nodig hebt om de blits te maken en mee te tellen.

Ik weet (nog) niet of het waar is, maar Vodafone speelt er aardig op in met de actie ‘Blackberry Hideout’. Iedere dag wordt een Blackberry curve verstopt op alle tien Nederlandse universiteiten. In de actie staan Benoit Joubert en David Parker, medewerkers van Blackberry centraal. De actie is te volgen via Hyves, Facebook en Twitter. Achtung! tekende voor het concept.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Kijk, daar hou ik nou van! Iedereen aan de Blackberry! (jup, ik ben fan)

    geplaatst op
  • Als ik ( als 24 jarige) om mij heen kijk, zie ik voornamelijk HTC ( Touch pro II, Hero etc) opkomen. Maar dat de Iphone weer uit is, dat is duidelijk en logisch. Als je vader, docent etc met hetzelfde product lopen, dan wil je als "innoverende" jongere iets nieuws en anders

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.