Omroep Max Mediabedrijf van het Jaar 2009

Omroep Max Mediabedrijf van het Jaar 2009

{title}Tijdens het Omroepcongres in Bussum is vanmiddag Omroep Max verkozen tot Mediabedrijf van het Jaar 2009. Uit handen van de Hilversumse burgemeester en sponsor Ernst Bakker (“We doen er niet moeilijk over dat dit evenement niet in Hilversum plaatsvindt”) ontving voorzitter Jan Slagter van de seniorenomroep de bijbehorende oorkonde en een enthousiast applaus van vakgenoten. Daarmee liet de publieke omroep tv-producenten en Talpa Media achter zich.

De genomineerden werden beoordeeld op aspecten als managementkwaliteiten, prestatie, imago, continuiteit en innovatie. Volgens de jury is Omroep MAX een treffend voorbeeld van eigentijds ondernemerschap, die op eigen - soms ‘oubollige’ - wijze haar publieke opdracht invult. De veerkracht en uitstraling van de publieke omroep ten goede komend. Zoals een jurylid het verwoordde: “Omroep MAX heeft de vitaliteit van het publieke bestel laten zien met de mensen van 75.”

De vakjury bestond dit jaar uit Marijke Schaaphok (MasMedia), Ton Verlind (Ton Verlind Media), Mark van Berkel (Intellygents), Wessel de Valk (The Crowds) onder voorzitterschap van Ronald ter Voert (hoofdredacteur van Broadcast Magazine). De jury heeft mede op basis van de ongeveer 100 inzendingen  - door vakgenoten en lezers van Broadcast Magazine -, maar vooral door haar kijk op het vakgebied.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.