Tien branding trends voor 2010

Tien branding trends voor 2010

Iedereen heeft zich al minimaal 1 keer misselijk gegeten aan de pepernoten, de kerstman is al bijna terug naar waar hij ook vandaan kwam. En oef, wat een kater zeg na de jaarwisseling. Kennelijk is het al tijd om lijstjes te maken; je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Hierboven tien branding trends voor 2010 (pdf) van Dr. Robert Passikoff, directeur van Brand Keys (via: MC). Paar leuke stellingen, zoals nummer 3: “Brand differentiation is Brand Value”. En dan nummer 7: “Consumers won’t need to know a brand to love it”.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Over het algemeen klopt het wel. Je merk, je concept en je 'oprechteid' en 'authenticiteit' zijn zaken die steeds meer gaan tellen. De VS is daar een heel stuk verder in dan Nederland. Dat marketeers emoties willen bespelen lijkt me triviaal verder.

    geplaatst op
  • Interessant doc-je, thx for the share.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.