Iedereen heeft zich al minimaal 1 keer misselijk gegeten aan de pepernoten, de kerstman is al bijna terug naar waar hij ook vandaan kwam. En oef, wat een kater zeg na de jaarwisseling. Kennelijk is het al tijd om lijstjes te maken; je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Hierboven tien branding trends voor 2010 (pdf) van Dr. Robert Passikoff, directeur van Brand Keys (via: MC). Paar leuke stellingen, zoals nummer 3: “Brand differentiation is Brand Value”. En dan nummer 7: “Consumers won’t need to know a brand to love it”.
Tien branding trends voor 2010
Er zijn 2 reacties op dit artikel
-
Stefan Rooyackers, SterShop B.V.
Over het algemeen klopt het wel. Je merk, je concept en je 'oprechteid' en 'authenticiteit' zijn zaken die steeds meer gaan tellen. De VS is daar een heel stuk verder in dan Nederland. Dat marketeers emoties willen bespelen lijkt me triviaal verder.
-
Christophe
Interessant doc-je, thx for the share.
Plaats zelf een reactie
Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.