De toekomst van online marketing: De mening van de eDay bezoeker

De toekomst van online marketing: De mening van de eDay bezoeker

Het thema van Emerce eDay dit jaar was: Forward. Nou vind ik zelf vooruit kijken altijd leuk. Hoog tijd dus om een aantal bezoekers van eDay te vragen wat op dit moment goed werkt qua online marketingconcepten, ideeën en strategieën). En nog leuker: wat zal naar hun mening over 3 jaar succesvol zijn? In deze eerste serie de mening van specialisten Jeroen Happel (eFocus), Manon Daggers (Pepsico) , Lot Keijzer (twist), Aynur Abbott (VNU Media) en Erik Broekhuis (Netsociety).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Leuke opzet, kort en krachtig, goed in elkaar gezet. Complimenten Marloes, prima video!

    geplaatst op
  • Heel eerlijk mis ik gewoon nog wat belangrijke items. Zodoende wordt er maar even aandacht besteed aan Social Media, waarvan ik denk dat dit steeds meer een rol gaat spelen op basis van tribes.

    Punten die ik nog meer mis zijn:
    - Games inzetten als Online marketing tool, voor zowel: Awareness, Merk beleving en engagement. En dus niet meer focussen op leads.
    - Mobiele online marketing waarbij location based applicaties een hele grote rol spelen en gaan spelen.

    In mijn ogen zijn teveel online marketeers tegenwoordig vast geroest in steeds dezelfde toepassingen inzetten, omdat de klant het zo wil. In plaats van klanten op te leiden en inzicht te geven in de potentie en het rendement van verschillende soorten campagnes.

    Verder uiteraard een leuke locatie: De van Nelle fabriek ;-)

    geplaatst op
  • Ook nog als aanvulling B2B Affiliate marketing.

    Jeroen Appels noemde het wel, maar ik weet niet of hij doelde op b2c affiilate marketing. Er is nog een wereld te winnen op het vlak van B2B affiliate marketing, vooral aan de kant van de publishers.

    geplaatst op
  • Leuke serie!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.