• Mobile
    wordt gesponsord door

Netsize lanceert grootschalig onderzoek naar mobile marketing

Netsize lanceert grootschalig onderzoek naar mobile marketing

{title}Netsize lanceerde gisteren een groot marktonderzoek naar mobile marketing. Met het onderzoek wil Netsize achterhalen in hoeverre mobile marketing een volwassen instrument aan het worden is in de marketingmix. In het survey wordt gevraagd naar strategische drijfveren, tactieken, budgetten en naar plannen voor de korte termijn.

Het survey is een follow-up onderzoek voor het onderzoek dat Netsize in 2008 hield samen met Informa Telecoms. Stanislas Chesnais, CEO van Netsize. “This year’s survey provides a reality check: how are companies moving ahead with mobile marketing in the current economic frame, and what did they do to enable successful campaigns.” Het rapport wordt gepubliceerd in oktober. Marketingfacts zal een uitgebreid verslag hier publiceren.

Ga hier naar de vragenlijst


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.