Nationale Marketingdag 2009: Hoe het was – Een impressie

17 juli 2009, 05:56

Vooruit, nog één keer dan (nu echt de laatste). Voor degene die graag nog een keertje teruggaat naar 25 juni 2009. Maar ook voor degene die er niet bij kon zijn en toch de sfeer wil proeven hier een korte impressie van NMD 2009. Maar hierna is het dan ook mooi geweest en gaat het vizier op 2010…

Rene van den Bos
Co-founder DigiRedo bij DigiRedo

Na 4 jaar als dierenarts in de gezelschapsdierenpraktijk (honden, katten en kleiner spul) gewerkt te hebben was ik toe aan meer dynamiek. Die vond ik in de (veterinaire) farmaceutische industrie (Intervet) waar ik mijzelf op de International Marketing afdeling ontwikkeld heb tot marketeer met een grote interesse in marketing communicatie. Het was ook in die omgeving dat ik samen met mijn huidige business partner Erik van der Zijden (ook actief blogger op Marketingfacts) de kracht van de (nu nog) nieuwe media en met name rich media ontdekte. Na wat experimenteren besloten we in 2007 DigiRedo op te richten, met als doel bedrijven en organisaties te helpen hun communicatie te verbeteren door New Media tools in te zetten. Wij richten ons op zowel op externe en interne communicatie, waarbij vooral laatstgenoemde nogal ondergewaardeerd wordt. Ten onrechte! Met veel succes hebben wij in diverse bedrijven podcasting programma's (audio en video) ontwikkeld voor de interne bedrijfscommunicatie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Bram Fasseur

    René en DigiRedo bedankt voor al het mooie materiaal, heb er met veel plezier naar gekeken. HD is on!!

    Volgend jaar weer?


    17 juli 2009 om 06:28
    media

    @Rene, prachtige samenvatting en nogmaals complimenten voor de video’s, top!


    17 juli 2009 om 07:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!