Tribal DDB wint Grand Prix in Cannes met ‘Carousel’

29 juni 2009, 04:09

Tribal DDB (NL) heeft zaterdagavond in Cannes de Grand Prix (hoogst haalbare prijs) in de categorie Film gewonnen. Dat deed het bureau met bovenstaande film, gemaakt voor Philips: ‘Carousel’. Juryvoorzitter David Lubars zegt op Adformatie: ‘Dit is werk dat de weg vooruit laat zien. Wij noemen dit een magneet: werk dat je vrijwillig naar het scherm toetrekt. Het betrekt de kijker erbij en wij vonden het simpelweg ‘mind blowing.’’ Eerder deze week won ‘Carousel’ al een zilveren Cyber Lion.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!