Nationale Marketingdag 2009 richting verdubbeling

27 mei 2009, 04:08

Met nog een krappe maand te gaan totdat de Nationale Marketingdag op 25 juni in Nieuwegein zal aftrappen heeft de organisatie tot nu toe ruim 1750 inschrijvingen mogen ontvangen. Het ziet ernaar uit, dat het evenement in omvang zal verdubbelen. Zie: MarketingTribune. Met name de aansluiting van NRC Next als mediapartner heeft voor een boost in de registratie gezorgd.

Marcel Matthijsse, uitgever en organisatiemanager van het congres zegt op de site van MarketingTribune: ‘We communiceren liever geen maximum aantal bezoekers, maar de locatie – het NBC in Nieuwegein – heeft uiteraard wel een maximumcapaciteit. Bovendien zullen we de traffic rond de presentatieruimten in goede banen moeten kunnen leiden, dat vraagt nogal wat organisatietalent. Vorig jaar moesten we mensen soms teleurstellen omdat de maximale zaalcapaciteit binnen korte tijd was bereikt. Reden waarom we dit jaar een groot aantal extra zalen inzetten.’

Met vijftig sprekers uit binnen- en buitenland zit het congresdeel stevig in het zadel. Voor degene die nóg meer wil weten worden twee afgesloten lunchsessies georganiseerd: Egbert Jan van Bel en Marco Derksen verzorgen samen een presentatie Digital Marketing 2009. Onno Ponfoort presenteert de uitkomsten en implicaties van het Berenschot/MarketingTribune marketing Trendonderzoek 2009.

Bezoekers aan de Nationale Marketingdag kunnen zich registreren via http://www.nationalemarketingdag.nl. Geïnteresseerden voor de lunchsessies, krijgen meer informatie of kunnen zich aanmelden bij suzanne.voorbij@lenthe.nl. In onderstaand filmpje een impressie van het de eerste editie van de Nationale Marketingdag.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Paul Hottinga

    Leuk om te horen voor jullie dat de animo zo enorm is toegenomen!

    Betekent toch dat de eerste editie zeer succesvol is geweest.


    27 mei 2009 om 11:33
    mgvandenbroek

    @Paul: We zien je daar?!


    27 mei 2009 om 11:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!