Nationale Marketingdag 2009 richting verdubbeling

Nationale Marketingdag 2009 richting verdubbeling

Met nog een krappe maand te gaan totdat de Nationale Marketingdag op 25 juni in Nieuwegein zal aftrappen heeft de organisatie tot nu toe ruim 1750 inschrijvingen mogen ontvangen. Het ziet ernaar uit, dat het evenement in omvang zal verdubbelen. Zie: MarketingTribune. Met name de aansluiting van NRC Next als mediapartner heeft voor een boost in de registratie gezorgd.

Marcel Matthijsse, uitgever en organisatiemanager van het congres zegt op de site van MarketingTribune:  ‘We communiceren liever geen maximum aantal bezoekers, maar de locatie - het NBC in Nieuwegein - heeft uiteraard wel een maximumcapaciteit. Bovendien zullen we de traffic rond de presentatieruimten in goede banen moeten kunnen leiden, dat vraagt nogal wat organisatietalent. Vorig jaar moesten we mensen soms teleurstellen omdat de maximale zaalcapaciteit binnen korte tijd was bereikt. Reden waarom we dit jaar een groot aantal extra zalen inzetten.’

Met vijftig sprekers uit binnen- en buitenland zit het congresdeel stevig in het zadel. Voor degene die nóg meer wil weten worden twee afgesloten lunchsessies georganiseerd: Egbert Jan van Bel en Marco Derksen verzorgen samen een presentatie Digital Marketing 2009. Onno Ponfoort presenteert de uitkomsten en implicaties van het Berenschot/MarketingTribune marketing Trendonderzoek 2009.

Bezoekers aan de Nationale Marketingdag kunnen zich registreren via http://www.nationalemarketingdag.nl. Geïnteresseerden voor de lunchsessies, krijgen meer informatie of kunnen zich aanmelden bij .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). In onderstaand filmpje een impressie van het de eerste editie van de Nationale Marketingdag.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.