Viral Friday: Super Chameleon

Viral Friday: Super Chameleon
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur 'm naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Ray-Ban met Super Chameleon. Zonnebrillenmerk Ray-Ban scoort na "Guy catches glasses with face", "Cow Gives Birth To A Dude" en "Bobbing for Glasses" opnieuw een virale hit! Op plek 2, Creme That Egg!. Voor de "Cadbury Creme Egg Gooeys Film Festival" bouwde de 23-jarige Joseph Herscher zes maanden aan zijn Rube Goldberg machine. Metallica Risky Business Coaches maakt de top 3 deze week compleet. Na Heidi Klum, maken nu ook de vier Metallica bandleden hun opwachting in een Guitar Hero spotje.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.