SpinAwards uitgelekt: Fout bij distributie Adformatie

SpinAwards uitgelekt: Fout bij distributie Adformatie

Bij gebrek aan een relevanter onderwerp: WAAROM STAAT DE UITSLAG VAN DE SPINAWARDS NU AL IN DE ADFORMATIE? Sta je dan met je dure kaarten….

Ja, het is waar. Geen verlate 1 april grap. De SpinAwards zijn uitgelekt. Op MarketingTribune staan de pdf’s van de Adformatie die dus pas morgen bezorgd had moeten worden. MT haalt BrandNewTelly als bron aan, maar wat maakt het uit. De papieren Adfo ligt overal.

‘Er heerst lichte paniek op de redactie van Adformatie, om het voorzichtig uit te drukken. We zijn druk doende om uit te zoeken hoe het heeft kunnen gebeuren dat deze editie, waar een embargo tot vrijdag voor gold, toch bezorgd is. En we proberen te bedenken hoe we de uitreiking van vanavond nog enigszins kunnen redden. Ondanks het feit dat het dus een distributieverhaal is, staat het schaamrood - diep diep diep rood - ons op de kaken.’ Dat schrijft Roderick Mirande, redacteur Adformatie, hier. Vanochtend om 11.13. Voor de geschiedenis: Lemz is de grote winnaar.

Tot nu toe is onderstaande tweet dit dacht ik de enige communicatie vanaf Adformatie, naast bovenstaande reactie van Roderick Mirande:

{title}


Geplaatst in

Delen



Er zijn 13 reacties op dit artikel

  • Lemz, bij deze dan maar alvast gefeliciteerd!

    geplaatst op
  • Blijkbaar niet de eerste keer dat Adformatie dit doet. Zie deze en deze twit van Stephan Fellinger.

    geplaatst op
  • Rob, donderdag 2 april 2009, 9:55 schrijft op Adformatie

    "Beste Content - De Friesland Zorgverzekeraar - Lemz
    Beste Media inzet - Sultana - Achtung, Alfred, Biscuit
    Beste Content - Oxfam - Detroit Media
    Beste mobile concept - Coca cola -Lemz
    Beste inline campagne - KPN - red Urban
    Beste media inzet - Samsung - Muse etc.
    en nu heb ik geen zin meer."

    (scheelt weer doorklikken voor de lezers van MF...)

    geplaatst op
  • Is print eindelijk weer eens sneller dan het net, is het weer niet goed...

    geplaatst op
  • @Rick
    eigenlijk is print in dit geval sneller dan het event. Niet echt sneller dan online ;-)

    geplaatst op
  • Jammer van het event, en sneu voor Adformatie maar bij Muse zijn we natuurlijk erg blij :-)

    geplaatst op
  • Dit is wel heel erg vervelend voor de Adformatie crew, benieuwd hoe ze de uitslag nog spannend willen maken!

    geplaatst op
  • Oei wat een misser.

    @Paul Hottinga, dit roept inderdaad om een creatieve aanpak. Met een snel goed idee zouden ze misschien nog wel meer publiciteit kunnen genereren dan met originele plan.

    geplaatst op
  • winnaars gefeliciteerd. Als winnaar zou ik een limo huren, gouden glitterpakken kopen en stoïcijns in de zaal gaan zitten :)

    geplaatst op
  • Ach, het levert in ieder geval een hoop free publicity op...

    geplaatst op
  • Ja de Horror kelder van Fritzl leverde ook hoop publiciteit op voor Oostenrijk, maar of er nu plots meer zomerhuisjes verkocht worden....

    Sjonge jonge wat een domme opmerkingen hier weer.

    geplaatst op
  • Hee! We hebben gewonnen, met ons IkWin! project! yeah!

    geplaatst op
  • @Koos Koets: Sarcasme misschien? (vandaar de drie punten aan het einde)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.