Viral Friday: The Crisis of Credit Visualized

Viral Friday: The Crisis of Credit Visualized
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur 'm naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Jonathan Jarvis met The Crisis of Credit Visualized. Voor zijn afstudeerproject aan het Art Center College of Design maakte Jonathan een heldere visuele video over de complexe kredietcrisis. Op plek 2, The Crevasse: Making of 3D Street Art. Niet alleen Julian Beever is een 3D krijtvirtuoos, ook de Duitser Edgar Müller gebruikt de straat als zijn canvas. Beate Uhse Child Lock maakt de top 3 deze week compleet. Ter promotie van de "parental control" functie van Beate Uhse's erotiek kanaal creëerde het Duitse reclamebureau kempertrautmann uit Hamburg de commercial Child Lock.

Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2007 en/of 2008.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.