Lenthe Publishers lanceert MediaTribune op MWG-congres

13 februari 2009, 05:13

{title}Lenthe Publishers, uitgever van MarketingTribune brengt naast de reguliere uitgave van MarketingTribune nu ook het blad MediaTribune uit. ‘De nieuwe titel zal zich focussen op ontwikkelen op het snijvlak van marketing en media. MediaTribune zal vier keer per jaar verschijnen,’ zo meldt het persbericht van gisteren. De eerste editie van MediaTribune werd gisteren en ook vandaag verspreid op het MWG Congres.

Maarten Timmers Verhoeven, directeur Lenthe Publishers: “De snelheid waarmee media en het mediavak zich de afgelopen jaren hebben ontwikkeld gaf ruimte om naast MarketingTribune een aantal keer per jaar uit te komen met een spin off, geheel in het teken van media. Nieuwe verdienmodellen in media, de ontwikkeling in online media, de economische druk van het moment, de veranderende mediavraag en het aanbod, ze hebben allemaal betrekking op de marketingpraktijk. Vandaar de keuze voor een bijlage, die we overigens ook aanvullend meeverspreiden in een relevante media-doelgroep”.

De aankomende MediaTribunes staan gepland rondom de uitreiking van de AMMA’s (de vakprijzen van de Media Werk Groep), de najaarsprogrammering half september en het NUV Tijdschriften Gala in december. Abonnees van MarketingTribune ontvangen MediaTribune bij het reguliere nummer dat 17 februari verschijnt.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    jkivit

    Slim, anti-cyclisch introduceren. Geloof wel in deze move.


    13 februari 2009 om 19:45

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!