Lenthe Publishers lanceert MediaTribune op MWG-congres

Lenthe Publishers lanceert MediaTribune op MWG-congres

{title}Lenthe Publishers, uitgever van MarketingTribune brengt naast de reguliere uitgave van MarketingTribune nu ook het blad MediaTribune uit. ‘De nieuwe titel zal zich focussen op ontwikkelen op het snijvlak van marketing en media. MediaTribune zal vier keer per jaar verschijnen,’ zo meldt het persbericht van gisteren. De eerste editie van MediaTribune werd gisteren en ook vandaag verspreid op het MWG Congres.

Maarten Timmers Verhoeven, directeur Lenthe Publishers: “De snelheid waarmee media en het mediavak zich de afgelopen jaren hebben ontwikkeld gaf ruimte om naast MarketingTribune een aantal keer per jaar uit te komen met een spin off, geheel in het teken van media. Nieuwe verdienmodellen in media, de ontwikkeling in online media, de economische druk van het moment, de veranderende mediavraag en het aanbod, ze hebben allemaal betrekking op de marketingpraktijk. Vandaar de keuze voor een bijlage, die we overigens ook aanvullend meeverspreiden in een relevante media-doelgroep”.

De aankomende MediaTribunes staan gepland rondom de uitreiking van de AMMA’s (de vakprijzen van de Media Werk Groep), de najaarsprogrammering half september en het NUV Tijdschriften Gala in december. Abonnees van MarketingTribune ontvangen MediaTribune bij het reguliere nummer dat 17 februari verschijnt.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Hier een interview met Joris van Heukelom van Ilse Media, zoals het in de Media Tribune staat. In het interview zegt Van Heukelom onder anderen:

    Wat zijn uw eigen inspiratiebronnen op het web? "Emerce, MarketingFacts, Dutch Cowboys en andere online bronnen, daar klik ik ieder weekend wel even doorheen. Dan ben je weer bij. Ik ben verder absoluut een Nu-adept, dat is een lichte verslaving. Ik heb een bovenmatige interesse in onze portfolio. En stumble upon bevalt me goed: ik laat me graag verrassen. Ik kijk bijna geen televisie meer."

    geplaatst op
  • Slim, anti-cyclisch introduceren. Geloof wel in deze move.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.