Nederlands succes tijdens Semmys

Nederlands succes tijdens Semmys

{title}De winnaars van de eerste Semmys zijn gisteren tijdens een uitreiking bekend gemaakt. De Semmys is een jaarlijkse internationale prijsuitreiking om schrijvers van de beste artikelen op het gebied van zoekmachinemarketing onder de aandacht te brengen. Bekendheden uit de industrie Matt McGee en David Mihm zijn verantwoordelijk voor dit concept.

Dit jaar is het de eerste keer dat deze Semmys worden uitgereikt en direct is er al Nederlands succes. Joost de Valk (Orangevalley) en Wiep Knol (Tribal Internet Marketing) hebben de prijzen in de wacht gesleept voor respectievelijk de categorieën Blogs & Blogging en Link Building.

Het artikel van Joost gaat over de mogelijkheden van SEO met Wordpress, terwijl het winnende artikel van Wiep de 69 link building strategieën (Nederlandse vertaling) voor 2009 beschrijft.

Met 2 winnaars binnen de 18 beschikbare categorieën, toont Nederland wat mij betreft maar weer eens aan een grote rol te spelen in de wereld van zoekmachinemarketing.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 8 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.