Marketingfacts doet Bowlr

30 januari 2009, 09:51

Bowlr, gisteravond laat. Bowlingcentrum Knijn, Amsterdam. Boris Veldhuijzen van Zanten: ‘Wat vind je ervan, strak georganiseerd, heh?’ Matthijs van den Broek: ‘Nee, Boris. Dat is niet waar.’ Veldhuijzen van Zanten: ‘Maar het is wél leuk, toch?’ Van den Broek: ‘Dat is het zeker!’ Een dolle boel, dát was het. Het Marketingfacts-team heeft zich kranig geweerd. Maar moest het uiteindelijk afleggen. Bowlen was bijzaak, immers? Of was de concurrentie… Nou ja. Er werd druk getwitterd, gefilmd, en gefotografeerd, tot laat in de avond. Héél laat.

Tag je foto’s op Flickr met “bowlr”, en plaats ALLE links naar tweets, video’s, foto’s en meer in de reacties. De videocompilatie van het M!-team volgt morgen of maandag. Bij deze wil ik alvast de sponsors bedanken: Trendwolves, Adlantic en Marketingfacts/MarketingTribune. Zonder jullie…. hadden we aan de kant gestaan. Check hier de achterkant van de gesponsorde, té brute Marketingfacts-tee.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

4 Reacties

    Imke Dielen

    héhé een ons kent onsje! Al die bekende gezichten! 🙂

    Zag er wel een leuke boel uit!


    30 januari 2009 om 10:37
    Polle

    “Niet optimale baan, slechte voorbereiding, de verkeerde tactiek gekozen in het begin, teveel afleiding van mooie vrouwen, verkeerde schoenen en de scheids zat tegen.” Zoiets? Seriously, het was een topavond. Vincent met z’n op afstand bestuurbare bowlingballen, Matthijs “Striiiiiiiike” van den Broek, Lisa “ik moet er gewoon nog even inkomen” Klok, de onverzettelijke Karlijn “Polle, als jij nou ook gewoon eens fatsoenlijk gaat gooien” van den Berg, de immer charmante Marloes “ik kijk gewoon af hoe anderen het doen” Eshuis en Eduard “Spaaaaaaaaaaaarrre” Blacquiere. We waren goehoed!

    Patrick, Boris en de rest van het team: thanx voor de organisatie. Volgend jaar Marketingfacts FTW!

    Had op de terugreis ook nog de eer om 4 uur lang met het Freshheads team te reizen tussen Amsterdam en Tilburg omdat er een kapotte wissel was op het laatste stukkie tussen Tilburg en Breda. Dat was weer geweldig op een heel ander level.


    30 januari 2009 om 10:38
    Michel

    Bedank je nou jezelf voor het sponsoren?


    30 januari 2009 om 12:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!