Marketingfacts doet Bowlr

Marketingfacts doet Bowlr

Bowlr, gisteravond laat. Bowlingcentrum Knijn, Amsterdam. Boris Veldhuijzen van Zanten: ‘Wat vind je ervan, strak georganiseerd, heh?’ Matthijs van den Broek: ‘Nee, Boris. Dat is niet waar.’ Veldhuijzen van Zanten: ‘Maar het is wél leuk, toch?’ Van den Broek: ‘Dat is het zeker!’ Een dolle boel, dát was het. Het Marketingfacts-team heeft zich kranig geweerd. Maar moest het uiteindelijk afleggen. Bowlen was bijzaak, immers? Of was de concurrentie… Nou ja. Er werd druk getwitterd, gefilmd, en gefotografeerd, tot laat in de avond. Héél laat.

Tag je foto’s op Flickr met “bowlr”, en plaats ALLE links naar tweets, video’s, foto’s en meer in de reacties. De videocompilatie van het M!-team volgt morgen of maandag. Bij deze wil ik alvast de sponsors bedanken: Trendwolves, Adlantic en Marketingfacts/MarketingTribune. Zonder jullie…. hadden we aan de kant gestaan. Check hier de achterkant van de gesponsorde, té brute Marketingfacts-tee.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Ziet er gezellig uit! Bowlen met zoveel mensen kun je niet strak organiseren Matthijs. Altijd chaos! Maar ehh, jullie hadden nog zo beloofd om te winnen? ;-)

    Kon er helaas zelf niet bij zijn ivm de eerste Lopend Vuur Arnhem. Ook leuk!

    geplaatst op
  • @Marco: Nee, ach, strak organiseren. Wij, het Marketingfacts-team, schijnen een "noshow" gehad te hebben, omdat Patrick de Laive (@patrick) geen held is in articuleren. Dáárdoor hebben we nét naast het goud gegrepen. Chaos. Chaos ;-)

    Roeland Stekelenburg (Nos): "Bowlr bedankt. Wij voelen ons bekocht, maar het was leuk. Misschien volgende keer een objectieve jury?" Bron: Twitter, dus is het waar.

    geplaatst op
  • héhé een ons kent onsje! Al die bekende gezichten! :-)
    Zag er wel een leuke boel uit!

    geplaatst op
  • "Niet optimale baan, slechte voorbereiding, de verkeerde tactiek gekozen in het begin, teveel afleiding van mooie vrouwen, verkeerde schoenen en de scheids zat tegen." Zoiets? Seriously, het was een topavond. Vincent met z'n op afstand bestuurbare bowlingballen, Matthijs "Striiiiiiiike" van den Broek, Lisa "ik moet er gewoon nog even inkomen" Klok, de onverzettelijke Karlijn "Polle, als jij nou ook gewoon eens fatsoenlijk gaat gooien" van den Berg, de immer charmante Marloes "ik kijk gewoon af hoe anderen het doen" Eshuis en Eduard "Spaaaaaaaaaaaarrre" Blacquiere. We waren goehoed!

    Patrick, Boris en de rest van het team: thanx voor de organisatie. Volgend jaar Marketingfacts FTW!

    Had op de terugreis ook nog de eer om 4 uur lang met het Freshheads team te reizen tussen Amsterdam en Tilburg omdat er een kapotte wissel was op het laatste stukkie tussen Tilburg en Breda. Dat was weer geweldig op een heel ander level.

    geplaatst op
  • Bedank je nou jezelf voor het sponsoren?

    geplaatst op
  • @matthijs Ik kan niet ontkennen dat er wat later op de avond een eventuele dubbele slip of the tong heeft opgetreden waardoor het Markteingfacts team een 'No-show' heeft gehad.

    Ik neem bij deze alle schuld op me :)

    Wat een ongelooflijk fijne chaos. Mooi dat MF er bij was.

    Wat foto's die ik tegen ben gekomen:
    http://www.flickr.com/photos/mister_tee/
    http://www.flickr.com/photos/thenextweb/sets/72157613089249231/
    http://www.flickr.com/photos/28395282@N04/
    http://www.flickr.com/photos/vannispen/sets/72157613094147007/

    Twitter tweets:
    http://search.twitter.com/search?q=bowlr

    geplaatst op
  • @Michel: Ja. ;-)

    @Patrick: Ja, neem jij de schuld maar op je. We nemen volgend jaar revanche. Met 2 teams. En jou als bowlingbal- en schoenenpoetser.

    Ziet trouwens, dat er een stevige drankrekening is van Bowlr gisteravond. Tweet van Patrick de Laive

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.