Strandvolleybal.net viert 10-jarig jubileum

14 januari 2009, 04:53

Het leek gisteravond wel een marktplaats bij de ingang van Panama in Amsterdam waar de nieuwjaarsborrel 2009 van IAB, IPAN, 212Amsterdam en STIR werd georganiseerd. Verschillende mensen stonden er hun pokens te verkopen, kreeg verschillende flyers in mijn handen gedrukt maar de beste plek (bij de uitgang) was voor internetondernemer Govert van Eerde die het 10-jarige jubileum van strandvolleybal.net aankondigde. Het extra grote event waar o.a. de Internet Personality (m/v) van de afgelopen tien jaar zal worden gekozen, zal plaatsvinden in mei 2009. Het toernooi zelf vindt plaats op 22 augustus in Wijk aan Zee.

Govert van Eerde: “We wilden dit jubileum jaar natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan want er is de afgelopen tien jaar ontzettend veel gebeurd en ieder jaar is het Internet landschap veranderd. Er zijn ontzettend veel mensen die hun nek hebben uitgestoken, met succes of zonder, en daar willen we nu even bij stilstaan. Daarom hebben we besloten om in mei een grootse party te organiseren (The 10th Anniversary Party) met onder meer de verkiezing van de Internet Personality (m/v) van de afgelopen tien jaar. Uiteraard is het een online verkiezing en we roepen dan ook iedereen op om zijn of haar kandidaat te nomineren. Dit kan nu nog niet maar iedereen die zich via strandvolleybal.net aanmeldt voor de nieuwsbrief krijgt een uitnodiging om kandidaten te nomineren, en om te stemmen uiteraard. Tijdens de spectaculaire party zijn er diverse live optredens en bekende DJ’s.

De organisatie van Strandvolleybal.net is vorig jaar een tweejarig partnership aangegaan met Earth Water en de UNHCR. Met de samenwerking is een donatiebedrag aan vluchtelingen-organisatie UNHCR gemoeid van €75.000,00 in twee jaar. Vorig jaar kon de organisatie al € 50.000,00 doneren en ook dit jaar zal een groot gedeelte van de twee events ten goede komen van deze hulporganisatie. Middels dit partnership wil de organisatie van Strandvolleybal.net alle Nederlandse internet mediabedrijven en hun medewerkers de mogelijkheid bieden een bijdrage te leveren aan de oplossing van een groeiend maatschappelijk probleem. De aandeelhouders van Earth Water zijn namelijk de 1.2 miljard mensen wereldwijd die onvoldoende (schoon) water tot hun beschikking hebben.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!