ADV: Marketingfacts Academy Cursus Webanalytics 25 september

17 september 2008, 05:55

Webanalytics is kort te beschrijven als het meten, analyseren en rapporteren van de kritische performance indicatoren van jouw e-business. Inzicht in deze performance indicatoren biedt je de mogelijkheid om jouw online activiteiten kritisch onder de loep te nemen en daar waar nodig bij te sturen.

Steeds meer bedrijven vragen zich terecht af wat de return on investment (ROI) is van hun online activiteiten. Wat zijn de kosten, wat zijn de opbrengsten en waar liggen de belangrijkste knelpunten?

De cursus webanalytics is gericht op professionals die webanalytics willen inzetten binnen een B2C of B2B webkanaal. Je bent een manager die meer inzicht wil in de mogelijkheden of je bent een online marketing specialist die een gedegen start wil maken met webstatistieken. De cursus is zowel geschikt voor toekomstige gebruikers als voor online bureaus die hun dienstverlening willen uitbreid.

Is het moment voor jou aangebroken om Webanalytics serieus aan te pakken? Meld je dan aan voor deze basiscursus waarin alle onderwerpen van meten tot verbeteren aan de orde komen.

Maritza Fellinger
Directeur bij Maritza Adviesbureau

Marketingfacts Academy

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!