NRC herhaalt zich met artikel over streetstyle blogs

24 juli 2008, 11:41

Streetstyle blogs zijn de nieuwe trendspotters (bron: NRC)

The Cool Hunter schreef jaren geleden al over het fenomeen streetstyle blogs, websites met straatfoto’s van hip geklede mensen uit steden als Amsterdam, Berlijn, Helsinki, Los Angeles, Moskou, New York, Parijs (inmiddels ook andere steden) en Tokyo. The Cool Hunter noemde deze streetstyle blogs de nieuwe trendspotters voor mode.

Vandaag verscheen in het NRC een uitgebreid artikel over streetstyle blogs. Beetje laat maar verder een prima artikel van auteur Deirdre Das. Alleen, waarom herhaalt NRC zichzelf? Hetzelfde artikel verscheen namelijk enkele maanden geleden ook al in de NRC.next:

Streetstyle blogs zijn de nieuwe trendspotters (bron: NRC.next)

Wie kent er overigens goede Nederlandse streetstyle blogs?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

8 Reacties

    jeroenmirck

    NRC en NRC.next zijn natuurlijk twee verschillende titels met in hoofdzaak verschillende lezers. Beide kranten wisselen voortdurend content uit, dus dit hergebruik is op zich niet vreemd. Dat dit artikel enkele maanden oud is, da’s minder sterk. Maar ach, een kniesoor / blogger die daar op let… 😉


    24 juli 2008 om 12:40
    media

    Da’s waar, zelfs de omroepen herhalen in de zomer en aangezien vandaag eindelijk de zon schijnt 😉


    24 juli 2008 om 12:43
    Jerry

    Oops, ik zag net dat die al onder “New York” vermeld stond.


    24 juli 2008 om 14:01
    Matthijs

    Volgens mij herhaalt NRC in de zomer regelmatig artikelen. Als ik het goed heb staat dat er ook bij.


    28 juli 2008 om 07:37
    media

    @Matthijs: zag vanmorgen ook weer een artikel dat ik tijdje terug al in NRC had gelezen. Staat dat er bij? Is me niet opgevallen, straks eens kijken!


    28 juli 2008 om 07:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!