ADV: “De snelste manier om online marketing te snappen”

18 juni 2008, 04:00

Aldus deelneemster Marida Jacobs, Account Manager bij De Telefoongids over de Interactive Course, waarvan de laatste editie onlangs weer succesvol is afgerond.

Interactieve Marketing neemt een vlucht. En nieuwe technieken zorgen ervoor dat de consument steeds beter en doelgerichter kan worden bereikt. Om bij te kunnen blijven is Mediaflex Trainingen in 2006 gestart met de zogeheten Interactive Course, waarbij in tien workshops, verdeeld over vijf dagen, het gehele interactieve landschap aan bod komt. Van search, crossmediale concepten tot affiliate- en emailmarketing.

De workshops worden gegeven door professionals uit de branche en hebben een praktijkgerichte insteek: Hoe staan we er voor? Wat staat er te gebeuren? En wat kan ik er mee? Naast kennisoverdracht via presentaties wordt groepsgewijs gewerkt aan cases die aansluitend worden besproken. De deelnemers, waaronder planners, marketeers, communicatiemedewerkers en accountmanagers, worden persoonlijk bijgestaan door dagcoach Steven Pieneman (Admanager).

Op 4 september aanstaande start de zevende editie te Amsterdam, kijk voor meer informatie op mediaflextrainingen.nl voor het volledige programma. Of bel voor meer informatie met 0346 569922.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!