Vint Cerf (Google) over opinieleiders en merken

Vint Cerf (Google) over opinieleiders en merken


Zelf vind ik het wel prachtig, als hij praat: Vinton Gray 'Vint' Cerf, Chief Internet Evangelist bij Google. En als hij dan ook nog in een paar minuten interessante opmerkingen maakt over social media, sociale groepen, opinieleiders en advertising in relatie tot merken, dan lijkt het al snel op interessant materiaal. Het interview is gemaakt door Ogilvy, gehouden in Singapore, op 22 mei alweer, en duurt 3:49 minuten (via: Trevor Cook, tip van Paul).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Op zich niets nieuws en het sluit aan bij de trend die zich nu afspeelt. Interessant is echter dat hij AdWords en OpenSocial in deze context noemt. Google krijgt daarmee potentieel veel waardevolle infromatie in handen om influentials in kaart te brengen (en commercieel uit te nutten).
    A space tot watch!

    geplaatst op
  • Het zou leuk zijn de beste man eens te horen praten over nieuwe zoektechnologie. Oude advertentiemodellen toepassen op het internet vind ik nou niet zo heel spannend.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.