ReclameReview: Moviq

ReclameReview: Moviq

Moviq profileert zich als ‘je thuis in eigen hand’.

Credits:
Creatie: Philip Brink, Rogier Cornelisse, David de Winter, Hugo van Woerden (CCCP)
RTV: Saskia Geesink
Regie: Jessica Lauren (Filmtecknarna)
Muziek: Jasper Boeke
Geluid: The Park Studio
Strategische begeleiding: Alfred Levi (3MO)
Klant: Erik Jan Coenraad, Epco Vlugt, Hans Blom

Voor:
Moviq gebruikt precies de juiste insteek in deze commercial. Het gaat namelijk niet alleen maar om het huis op zich, maar ook om alle omgevingsfactoren. Je moet het huis zien te vinden dat bij je past. De mooie animatiestijl en de vrolijke muziek van de commercial geven je een goed gevoel over Moviq. Als je tot de doelgroep behoort en je ziet dit filmpje, dan ga je ongetwijfeld eens rondkijken op Moviq.nl.

Tegen:
Zou de consument inzien waarom hij naar Moviq.nl moet gaan en niet naar Funda.nl of Jaap.nl? De positionering van Moviq is duidelijk naar het emotionele vlak getrokken (thuis, een goed gevoel) in plaats van puur op het product (huizen). Er is tijd nodig voor de consument om dat verschil duidelijk in te zien.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.