ReclameReview: Rexona

ReclameReview: Rexona

We schreven hier op MF al eerder over de nieuwe campagne van Rexona met Foppe de Haan. Hier is de bijbehorende commercial.

Credits:
Bureau: Lemz
Strategie: Mark Woerde, Wendeline Sassen
Concept: Fleur Westerbeek, Mark van der Werff, Peter de Lange
RTV: Wauter Ketelaar
Account: Wauter Ketelaar, Nicolien Hosang
Productiemaatschappij: Czar
Regie: Jeroen Annokkeé
Producer: Robbert Aschermann
Postproductie: The Ambassadors
Technische realisatie: Us Media
Klant: Sander Ruys, Frank Weijers

Voor:
Het droge acteertalent van Foppe de Haan past perfect bij de absurdistische humor van de andere acteurs die zich overmatig inspannen. Bovendien is de zweetmeter een uitstekende gadget om Rexona neer te zetten als de meest effectieve deodorant tegen zweten. Zowel grap als boodschap klopt dus in deze commercial.

Tegen:
Ik kan niks bedenken. Jullie?


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • Zal technisch prima in elkaar zitten maar doet mij eerlijk gezegd helemaal niets deze commercial.

    geplaatst op
  • Dus geen begrip voor parkinson patienten afschuwelijk deze reklamestuk

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.