ReclameReview: Rexona

2 april 2008, 07:05

We schreven hier op MF al eerder over de nieuwe campagne van Rexona met Foppe de Haan. Hier is de bijbehorende commercial.

Credits:

Bureau: Lemz

Strategie: Mark Woerde, Wendeline Sassen

Concept: Fleur Westerbeek, Mark van der Werff, Peter de Lange

RTV: Wauter Ketelaar

Account: Wauter Ketelaar, Nicolien Hosang

Productiemaatschappij: Czar

Regie: Jeroen Annokkeé

Producer: Robbert Aschermann

Postproductie: The Ambassadors

Technische realisatie: Us Media

Klant: Sander Ruys, Frank Weijers

Voor:

Het droge acteertalent van Foppe de Haan past perfect bij de absurdistische humor van de andere acteurs die zich overmatig inspannen. Bovendien is de zweetmeter een uitstekende gadget om Rexona neer te zetten als de meest effectieve deodorant tegen zweten. Zowel grap als boodschap klopt dus in deze commercial.

Tegen:

Ik kan niks bedenken. Jullie?

David Brinks
Eigenaar bij Hardcopy

Freelance (SEO-)copywriter en mede-eigenaar van Radish Concepts. Blogt ook op Copytips.nl. Houdt van korte bio's.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Zal technisch prima in elkaar zitten maar doet mij eerlijk gezegd helemaal niets deze commercial.


    2 april 2008 om 21:10
    Hans

    Dus geen begrip voor parkinson patienten afschuwelijk deze reklamestuk


    18 april 2008 om 19:06

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief