Digital News Affair 2008 (verslag)

7 maart 2008, 05:58

Deze week was Brussel met ruim 300 internationale gasten op het Digital News Affairs congres (kortweg DNA 2008) even het epicentrum van de mediaprofessionals. Is er een winstgevend business model voor User Generated Content? Wat is de impact van online op de media? Hoe om te gaan met online video? Het zijn slechts enkele vragen die werden beantwoord door een groot aantal sprekers waaronder een handjevol Nederlanders zoals Hans Laroes (NOS), Bert Kok (ANP), Lara Ankersmit (Telegraaf), Niels de Kind (WUZ), en Marcel Houtman (Skoeps).

Zelf waren we er niet maar eerder deze week kreeg ik een email van Taki Tsaklanos van PhaseTwo die live verslag deed vanaf The Connection.

Is er iemand hier die aanwezig was in Brussel en met ons zijn of haar ervaring wil delen?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!