ReclameReview: Maandag

ReclameReview: Maandag
, Hardcopy
@davidbrinks

Maandag probeert vooral op te vallen en nieuwsgierigheid aan te wakkeren met deze commercial.

Credits:
Concept: David Snellenberg, Pepijn Rooijens (Dawn)
Projectbegeleiding: Anouk Alaskaris, Jaap Boender
Camera: Wouter Westendorp, Lex Brandt
Regie: Bianca Pilet (Christel Palace)
Verantwoordelijk bij klant: Yvo Janssen, Rob Entjes

Voor:
Het is anders en dat werkt vaak verfrissend. Opvallen is altijd een goed uitgangspunt. Dankzij deze grappige, semi-absurde commercial maak je mensen in ieder geval nieuwsgierig naar je bedrijf en dat zal de bedoeling zijn geweest van deze commercial.

Tegen:
Er zullen veel mensen zijn die het óf niet snappen óf zich er totaal niet mee kunnen identificeren. Maar goed, dat hoort bij een gewaagde campagne. Bovendien wordt er nergens gezegd dat Maandag interim-professionals levert, dus dat maakt de verwarring nog groter. Het doet me overigens wel heel erg aan de campagne van Ben denken van enkele jaren geleden.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • De website en search campagne komt van Maxlead. De offline actie wordt online maximaal benut!

    geplaatst op
  • Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet echt waar de reclame nu over gaat?

    geplaatst op
  • Lekker deuntje maar ik heb inderdaad ook geen idee waar het over gaat, wordt ook onvoldoende geprikkeld om naar de site toe te gaan. Het is vandaag ook woensdag dus waarom zou ik? ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.