Lost Boys neemt Satama over

Lost Boys neemt Satama over

Het moederbedrijf van Lost Boys (LBI), neemt de Nederlandse tak van het Finse bedrijf Satama over (zie hier het uitgebreide persbericht van LBI). Dat maakten Lost Boys en Satama eergisteren bekend (al op Emerce, hier op DFT).

De overname zou LBI een slordige 8,1 miljoen euro hebben gekost. Beide bedrijven zullen onder één organisatie vallen. Maar, volgens Reclameweek blijven de bedrijven zelfstandig en onder eigen naam opereren.

Satama Nederland is ‘een interactieve marketing, communicatie en design bureau dat concepten en services bedenkt met een sterke user experience,’ schrijft Satama op zijn website. Satama werkt onder anderen voor KPN, UPC, Vodafone en SanDisk. Er werken zestig mensen.

Wie het interview met ex-Lost Boy Michiel Mol (nr.1 quote 500 junior) heeft gemist in mei, leest het op de site van Carp: ‘Ik ben meer een nerd dan een snelle jongen.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.